ابزار وب رایگان برای صاحبان وبلاگ ها و سایت ها

وب سایت abctools.ir ابزاری اطلاعاتی – خبری به صورت رایگان در اختیار صاحبان وبلاگها و سایتها قرار میدهد تا بوسیله آن اطلاعاتی را در اختبار بازدید کنندگان وبلاگ و یا سایت خود قرار دهند.شما با دریافت کدهای مخصوصی و قرار دادن این کدها در قالب وبلاگ خود می توانید از این امکانات استفاده کنید .بعضی از این امکانات عبارتند از :

 New Page 2

انگلیسی به فارسی
دریافت کد از abctools.ir
لپ تاپ با بهترین شرایط


 آخرین اخبار ایران و جهان در سایت شما

با استفاده از این سرویس می توانید آخرین اخبار مورد نظرتان را با انتخاب گروه خبری مورد نظر یا انتخاب کلمات کلیدی مورد علاقه خود در سایت یا وبلاگتان نمایش دهید.

 

وضعیت آب و هوا در سایت شما

با استفاده از این سرویس می توانید وضعیت آب

ادامه مطلب ...

موج جدید حملات علیه بلاگفا

این روزها دور تازه حملات علیه بلاگفا و مدیر آن شروع شده و متأسفانه این حملات از سوی تعدادی هموطنان فارسی نویس ماست که در ورد پرس وبلاگ نویسی می کنند البته تعداد این افراد اندک است گرچه به شیوه های گوناگون خود را نماینده خیلی ها جا می زنند.
 یادمان نرفته سال گذشته که دامنه پرشین بلاگ توسط عده ای ناشناس هک شد چگونه قند در دل بعضی ها آب شد وهمن ها با حمله به مدیران پرشین بلاگ به نوعی عمل هک کنندگان را تأیید کردند، در حالی که آنهایی که پرشین بلاگ را هک کردند با این عمل خود به هزاران وبلاگ نویسی که در پرشین بلاگ وبلاگ داشتند و همچنین میلیونها خواننده فارسی زبان آن توهین کردند.
 اخیرا هم با نوشتن مقالات تندی علیه بلاگفا موج حمله را به این سرویس اینترنتی فارسی را شروع کرده اند.این را هم بدانید بنده هیچ گونه وبلاگی در بلاگفا و یا پرشین بلاگ ندارم وبلاگم را هم در بلاگ اسکای خلق الساعه ایجاد نکرده ام که مثلا به طرفداری این و آن بپردازم خیلی هم دوست دارم سرویس های خدمات دهنده وطنی خودمان بدون عیب و نقص و پیشرفته باشند.اما خوب است کمی هم واقع بین باشیم .
 یکی از هموطنان ما که وبلاگش را با سرویس ورد پرس از سه ماه پیش با عنوان جام جهان نما راه انداخته بیشتر از هشتاد در صد نوشته های خود را به حمله به بلاگفا اختصاص داده و با تیتر هایی چون : " ۷ دلیل برای استفاده نکردن از بلاگفا " " اندر حکایت بلاگفا و محکومت وی در دادگاه وبلاگها " " فرهنگستان زبان پارسی : از این پس بلاگفا را زندان بلاگفا بنامید ! " حتی کاربران بلاگفا را به بی جنبگی و بی فرهنگی متهم کرده است . علیرضای سینه چاک وردپرس در جام جهان نمای خود می نویسند :

ادامه مطلب ...